Cart

Your Cart is Empty

Back To Shop

Tag: Analog

Viser alle 15 resultater

  • E-Lok BR 193 Vectron ELL/Snälltaget, Ep.VI, Analog

    kr.1.449,00 inkl. moms

    Det svenske jernbaneselskab Snälltget har også været en af ​​Vectron-operatørerne siden 2016. Til dato havde lokomotiverne altid været lejet af Hector Rail. Snälltaget lejede klasse 193 lokomotiver af ELL (European Locomotive Leasing) til sine passagertog. Snälltaget Vectron dækker D300 – nattoget Berlin-Stockholm.

    Litreringsnummer: 193 255
    Driftsstatus 2022
    ANALOG

    Billede Krediteres til H.B. Eriksen
    alm ophavsrets regler er gældende

    Tilføj til kurv
  • Diesellok V170 1131 Altmark Rail, Ep.VI

    Tilgængelig: 24. marts 2024 at 0:00
    kr.1.299,00 inkl. moms

    Varen er PT ikke sat i produktion endnu, men kan allerede nu forudbestilles
    Pt er prisen sat til 1299 for Analog, men denne pris kan afvige, så dette tages der forbehold for.
    lige så snart prisen meldes ud korrigeres der for dette, skulle der afgives en forudbestilling.

    Den svenske lokomotivbygger Nydqvist och Holm AB (NOHAB) modtog licensen til at bygge EMD-lokomotiver til Europa i 1949. Den seksakslede australske B-klasse fra Victoria Railway fungerede som grundlag. Konstruktionen blev tilpasset UIC-standarden, især til den smalle frigang, og lokomotivet modtog også europæisk træk- og bufferudstyr. Lokomotiverne til de belgiske og luxembourgske jernbaner blev bygget ved Anglo-Franco-Belge (AFB). NOHAB lokomotiver blev brugt af statsbanerne i Danmark, Norge, Belgien, Luxembourg og Ungarn. I dag er der stadig talrige eksempler på aktiv service med private jernbaner i Tyskland, Sverige, Danmark, Norge, Ungarn, Belgien, Luxembourg og Kosovo.

    Litreringsnummer: MY 1135 (90 86 00-21 135-7)
    Driftstilstand 2008

    Forudbestil
  • Diesellok TMY 106 TAGAB/Great Northern, Ep.V-VI

    Tilgængelig: 24. marts 2024 at 0:00
    kr.1.299,00 inkl. moms

    Varen er PT ikke sat i produktion endnu, men kan allerede nu forudbestilles
    Pt er prisen sat til 1299 for Analog, men denne pris kan afvige, så dette tages der forbehold for.
    lige så snart prisen meldes ud korrigeres der for dette, skulle der afgives en forudbestilling.

    Den svenske lokomotivbygger Nydqvist och Holm AB (NOHAB) modtog licensen til at bygge EMD-lokomotiver til Europa i 1949. Den seksakslede australske B-klasse fra Victoria Railway fungerede som grundlag. Konstruktionen blev tilpasset UIC-standarden, især til den smalle frigang, og lokomotivet modtog også europæisk træk- og bufferudstyr. Lokomotiverne til de belgiske og luxembourgske jernbaner blev bygget ved Anglo-Franco-Belge (AFB). NOHAB lokomotiver blev brugt af statsbanerne i Danmark, Norge, Belgien, Luxembourg og Ungarn. I dag er der stadig talrige eksempler på aktiv service med private jernbaner i Tyskland, Sverige, Danmark, Norge, Ungarn, Belgien, Luxembourg og Kosovo.

    Litreringsnummer: MY 1135 (90 86 00-21 135-7)
    Driftstilstand 2008

    Forudbestil
  • Diesellok HLD 54 SNCB, Ep.IV

    Tilgængelig: 24. marts 2024 at 0:00
    kr.1.299,00 inkl. moms

    Varen er PT ikke sat i produktion endnu, men kan allerede nu forudbestilles
    Pt er prisen sat til 1299 for Analog, men denne pris kan afvige, så dette tages der forbehold for.
    lige så snart prisen meldes ud korrigeres der for dette, skulle der afgives en forudbestilling.

    Den svenske lokomotivbygger Nydqvist och Holm AB (NOHAB) modtog licensen til at bygge EMD-lokomotiver til Europa i 1949. Den seksakslede australske B-klasse fra Victoria Railway fungerede som grundlag. Konstruktionen blev tilpasset UIC-standarden, især til den smalle frigang, og lokomotivet modtog også europæisk træk- og bufferudstyr. Lokomotiverne til de belgiske og luxembourgske jernbaner blev bygget ved Anglo-Franco-Belge (AFB). NOHAB lokomotiver blev brugt af statsbanerne i Danmark, Norge, Belgien, Luxembourg og Ungarn. I dag er der stadig talrige eksempler på aktiv service med private jernbaner i Tyskland, Sverige, Danmark, Norge, Ungarn, Belgien, Luxembourg og Kosovo.

    Litreringsnummer: MY 1135 (90 86 00-21 135-7)
    Driftstilstand 2008

    Forudbestil
  • Diesellok M61 MAV, Ep.IV

    Tilgængelig: 24. marts 2024 at 0:00
    kr.1.299,00 inkl. moms

    Varen er PT ikke sat i produktion endnu, men kan allerede nu forudbestilles
    Pt er prisen sat til 1299 for Analog, men denne pris kan afvige, så dette tages der forbehold for.
    lige så snart prisen meldes ud korrigeres der for dette, skulle der afgives en forudbestilling.

    Den svenske lokomotivbygger Nydqvist och Holm AB (NOHAB) modtog licensen til at bygge EMD-lokomotiver til Europa i 1949. Den seksakslede australske B-klasse fra Victoria Railway fungerede som grundlag. Konstruktionen blev tilpasset UIC-standarden, især til den smalle frigang, og lokomotivet modtog også europæisk træk- og bufferudstyr. Lokomotiverne til de belgiske og luxembourgske jernbaner blev bygget ved Anglo-Franco-Belge (AFB). NOHAB lokomotiver blev brugt af statsbanerne i Danmark, Norge, Belgien, Luxembourg og Ungarn. I dag er der stadig talrige eksempler på aktiv service med private jernbaner i Tyskland, Sverige, Danmark, Norge, Ungarn, Belgien, Luxembourg og Kosovo.

    Litreringsnummer: MY 1135 (90 86 00-21 135-7)
    Driftstilstand 2008

    Forudbestil
  • DIESELLOK MY 1135 DSB GODS, EP.V-VI

    Tilgængelig: 24. marts 2024 at 0:00
    kr.1.299,00 inkl. moms

    Varen er PT ikke sat i produktion endnu, men kan allerede nu forudbestilles
    Pt er prisen sat til 1299 for Analog, men denne pris kan afvige, så dette tages der forbehold for.
    lige så snart prisen meldes ud korrigeres der for dette, skulle der afgives en forudbestilling.

    Den svenske lokomotivbygger Nydqvist och Holm AB (NOHAB) modtog licensen til at bygge EMD-lokomotiver til Europa i 1949. Den seksakslede australske B-klasse fra Victoria Railway fungerede som grundlag. Konstruktionen blev tilpasset UIC-standarden, især til den smalle frigang, og lokomotivet modtog også europæisk træk- og bufferudstyr. Lokomotiverne til de belgiske og luxembourgske jernbaner blev bygget ved Anglo-Franco-Belge (AFB). NOHAB lokomotiver blev brugt af statsbanerne i Danmark, Norge, Belgien, Luxembourg og Ungarn. I dag er der stadig talrige eksempler på aktiv service med private jernbaner i Tyskland, Sverige, Danmark, Norge, Ungarn, Belgien, Luxembourg og Kosovo.

    Litreringsnummer: MY 1135 (90 86 00-21 135-7)
    Driftstilstand 2008

    Forudbestil
  • DIESELLOK MY 1139 DSB, EP.IV

    Tilgængelig: 24. marts 2024 at 0:00
    kr.1.299,00 inkl. moms

    Varen er PT ikke sat i produktion endnu, men kan allerede nu forudbestilles
    Pt er prisen sat til 1299 for Analog, men denne pris kan afvige, så dette tages der forbehold for.
    lige så snart prisen meldes ud korrigeres der for dette, skulle der afgives en forudbestilling.

    Den svenske lokomotivbygger Nydqvist och Holm AB (NOHAB) modtog licensen til at bygge EMD-lokomotiver til Europa i 1949. Den seksakslede australske B-klasse fra Victoria Railway fungerede som grundlag. Konstruktionen blev tilpasset UIC-standarden, især til den smalle frigang, og lokomotivet modtog også europæisk træk- og bufferudstyr. Lokomotiverne til de belgiske og luxembourgske jernbaner blev bygget ved Anglo-Franco-Belge (AFB). NOHAB lokomotiver blev brugt af statsbanerne i Danmark, Norge, Belgien, Luxembourg og Ungarn. I dag er der stadig talrige eksempler på aktiv service med private jernbaner i Tyskland, Sverige, Danmark, Norge, Ungarn, Belgien, Luxembourg og Kosovo.

    Litreringsnummer: MY 1139
    Driftstilstand 1980

    Forudbestil
  • DIESELLOK MY 1138 DSB, EP.IV

    Tilgængelig: 24. marts 2024 at 0:00
    kr.1.299,00 inkl. moms

    Varen er PT ikke sat i produktion endnu, men kan allerede nu forudbestilles
    Pt er prisen sat til 1299 for Analog, men denne pris kan afvige, så dette tages der forbehold for.
    lige så snart prisen meldes ud korrigeres der for dette, skulle der afgives en forudbestilling.

    Den svenske lokomotivbygger Nydqvist och Holm AB (NOHAB) modtog licensen til at bygge EMD-lokomotiver til Europa i 1949. Den seksakslede australske B-klasse fra Victoria Railway fungerede som grundlag. Konstruktionen blev tilpasset UIC-standarden, især til den smalle frigang, og lokomotivet modtog også europæisk træk- og bufferudstyr. Lokomotiverne til de belgiske og luxembourgske jernbaner blev bygget ved Anglo-Franco-Belge (AFB). NOHAB lokomotiver blev brugt af statsbanerne i Danmark, Norge, Belgien, Luxembourg og Ungarn. I dag er der stadig talrige eksempler på aktiv service med private jernbaner i Tyskland, Sverige, Danmark, Norge, Ungarn, Belgien, Luxembourg og Kosovo.

    Litreringsnummer: MY 1138
    Driftstilstand 1972

    Forudbestil
  • TRD 594 “Renfe” Gl. Næse og Bemaling (202-4/702-3)

    kr.1.598,00 inkl. moms

    Regional Diesel Togsæt (TRD) 594.
    Med Følgende litrerings numre: 9-594-202-4 AND 9-594-702-3

     

    Tilføj til kurv
  • TRD 594 “Renfe” Gl. Næse og Bemaling (201-6/701-5)

    kr.1.598,00 inkl. moms

    Regional Diesel Togsæt (TRD) 594.
    Med Følgende litrerings numre: 9-594-201-6 AND 9-594-701-5

     

    Tilføj til kurv
  • TRD 594 “Renfe” Gl. Næse (014-3/514-2)

    kr.1.598,00 inkl. moms

    Regional Diesel Togsæt (TRD) 594.
    Med Følgende litrerings numre: 9-594-014-3 og 9-594-514-2

     

    Tilføj til kurv
  • TRD 594 “Renfe” Gl. Næse (006-9/506-8)

    kr.1.598,00 inkl. moms

    Regional Diesel Togsæt (TRD) 594.
    Med Følgende litrerings numre: 9-594-006-9 og 9-594-506-8

    Tilføj til kurv
  • TRD 594 “Renfe” Ny Næse (103-4/603-3)

    kr.1.698,00 inkl. moms

    Regional Diesel Togsæt (TRD) 594.
    Med Følgende litrerings numre: 9-594-103-4 og 9-594-603-3

    Tilføj til kurv
  • TRD 594 “Renfe” Aero. (008-5/508-4)

    kr.1.798,00 inkl. moms

    Regional Diesel Togsæt (TRD) Aero-Dynamiske sæt 594.
    Med Følgende litrerings numre: 9-594-008-5 og 9-594-508-4

    Tilføj til kurv
  • E-Lok Serie EB 3200 DSB, Ep.VI, 1000th Vectron

    kr.1.599,00 inkl. moms

    EB-serien er elektriske lokomotiver til Danske Statsbaner. Lokomotiverne er baseret på Siemens Vectron. I 2018 bestilte DSB 26 elektriske lokomotiver af denne type fra Siemens. Disse bruges hovedsageligt til dobbeltdækkertogene og
    bruges til regional trafik på Sjælland. De er beregnet til at erstatte de ældre ME-serie diesellokomotiver.

    ANALOG

    Tilføj til kurv

Cart

Your Cart is Empty

Back To Shop