TRD 594 “Renfe” Ny Næse (103-4/603-3)
kr.1.698,00 inkl. 25% moms
Regional Diesel Togsæt (TRD) 594.
Med Følgende litrerings numre: 9-594-103-4 og 9-594-603-3
Tilgængelig på restordre
Alle enheder kan Digitaliseres med decoder som bruger Next18 stik
Kræver en funktions og motor decoder.
Anbefalet minimum kurve radius R282 såfremt man ønsker at køre i 2 togsæts formation.
Der medfølger også ekstra sæt spejle.
Relaterede varer
-
TRD 594 “Renfe” Gl. Næse (006-9/506-8)
kr.1.598,00 inkl. 25% momsTilføj til kurvRegional Diesel Togsæt (TRD) 594.
Med Følgende litrerings numre: 9-594-006-9 og 9-594-506-8 -
EB 3203 DSB, Ep.VI, Vectron
kr.1.399,00 – kr.1.799,00 inkl. 25% momsVælg muligheder Dette vare har flere varianter. Mulighederne kan vælges på varesidenEB-serien er elektriske lokomotiver til Danske Statsbaner. Lokomotiverne er baseret på Siemens Vectron. I 2018 bestilte DSB 26 elektriske lokomotiver af denne type fra Siemens. Disse bruges hovedsageligt til dobbeltdækkertogene og
bruges til regional trafik på Sjælland. De er beregnet til at erstatte de ældre ME-serie diesellokomotiver.Dette er en analog model som kan sælges med medfølgende digital decoder.
-
BR 193 Vectron ELL/Snälltaget, Ep.VI
kr.1.399,00 – kr.1.799,00 inkl. 25% momsVælg muligheder Dette vare har flere varianter. Mulighederne kan vælges på varesidenModelfunktioner:
– Strømforbrug over alle akser
– Interface NEM 662 (Næste 18) Forberedt for decoder
– Skiftende lys hvid/rød, kan slukkes
– Overvejelse af alle designforskelle i detaljer
– forberedt til lyd eller med lyd
– Længde over buffer: 119 mm
– anbefales til radius 2
-
DIESELLOK MY 1139 DSB, EP.IV
kr.1.299,00 inkl. 25% momsForudbestilDenne vare er igen som forudbestil, da lemke ikke har flere på lager, og har valgt at kører endnu en produktion.
Modelfunktioner:
-Strømforbrug over alle akser
-Interface NEM 651
-For/baglygter, der skifter med kørselsretningen
-Fem-polet motor med to svinghjul
-Begrænset udgavePassende dekoder:
-D&H DH10C-4