Cart

Your Cart is Empty

Back To Shop

Kategori: Svensk Materiel

Viser alle 4 resultater

  • E-Lok BR 193 Vectron ELL/Snälltaget, Ep.VI, Analog

    kr.1.449,00 inkl. moms

    Det svenske jernbaneselskab Snälltget har også været en af ​​Vectron-operatørerne siden 2016. Til dato havde lokomotiverne altid været lejet af Hector Rail. Snälltaget lejede klasse 193 lokomotiver af ELL (European Locomotive Leasing) til sine passagertog. Snälltaget Vectron dækker D300 – nattoget Berlin-Stockholm.

    Litreringsnummer: 193 255
    Driftsstatus 2022
    ANALOG

    Billede Krediteres til H.B. Eriksen
    alm ophavsrets regler er gældende

    Tilføj til kurv
  • E-Lok BR 193 Vectron ELL/Snälltaget, Ep.VI, Lyd

    kr.2.199,00 inkl. moms

    Det svenske jernbaneselskab Snälltget har også været en af ​​Vectron-operatørerne siden 2016. Til dato havde lokomotiverne altid været lejet af Hector Rail. Snälltaget lejede klasse 193 lokomotiver af ELL (European Locomotive Leasing) til sine passagertog. Snälltaget Vectron dækker D300 – nattoget Berlin-Stockholm.

    Litreringsnummer: 193 255
    Driftsstatus 2022
    DIGITAL LYD

    Billede Krediteres til H.B. Eriksen
    alm ophavsrets regler er gældende

    Tilføj til kurv
  • Sæt med 4 liggevogne Bvcmz Snälltaget, ep. VI, D300

    kr.2.499,00 inkl. moms

    I 2020 købte Snälltaget ti Bvcmz 248.5 couchette-biler fra Tyskland og moderniserede dem visuelt. Disse vogne, der tidligere blev brugt af CityNightLine og DB Nachtzug, bruges nu på ruten Stockholm – Berlin. Fra Stockholm til Trelleborg trækkes toget af en Snälltaget Vectron – så tager færgen dig til Sassnitz. På tysk side overtages toget så af forskellige privatbaner som fx WFL.

    Tilføj til kurv
  • Diesellok TMY 106 TAGAB/Great Northern, Ep.V-VI

    kr.1.299,00 inkl. moms

    Varen er PT ikke sat i produktion endnu, men kan allerede nu forudbestilles
    Pt er prisen sat til 1299 for Analog, men denne pris kan afvige, så dette tages der forbehold for.
    lige så snart prisen meldes ud korrigeres der for dette, skulle der afgives en forudbestilling.

    Den svenske lokomotivbygger Nydqvist och Holm AB (NOHAB) modtog licensen til at bygge EMD-lokomotiver til Europa i 1949. Den seksakslede australske B-klasse fra Victoria Railway fungerede som grundlag. Konstruktionen blev tilpasset UIC-standarden, især til den smalle frigang, og lokomotivet modtog også europæisk træk- og bufferudstyr. Lokomotiverne til de belgiske og luxembourgske jernbaner blev bygget ved Anglo-Franco-Belge (AFB). NOHAB lokomotiver blev brugt af statsbanerne i Danmark, Norge, Belgien, Luxembourg og Ungarn. I dag er der stadig talrige eksempler på aktiv service med private jernbaner i Tyskland, Sverige, Danmark, Norge, Ungarn, Belgien, Luxembourg og Kosovo.

    Litreringsnummer: MY 1135 (90 86 00-21 135-7)
    Driftstilstand 2008

    Tilføj til kurv

Cart

Your Cart is Empty

Back To Shop