Cart

Your Cart is Empty

Back To Shop

Kategori: Dansk Materiel

Viser alle 7 resultater

  • DIESELLOK MY 1135 DSB GODS, EP.V-VI

    kr.1.299,00 inkl. moms

    Varen er PT ikke sat i produktion endnu, men kan allerede nu forudbestilles
    Pt er prisen sat til 1299 for Analog, men denne pris kan afvige, så dette tages der forbehold for.
    lige så snart prisen meldes ud korrigeres der for dette, skulle der afgives en forudbestilling.

    Den svenske lokomotivbygger Nydqvist och Holm AB (NOHAB) modtog licensen til at bygge EMD-lokomotiver til Europa i 1949. Den seksakslede australske B-klasse fra Victoria Railway fungerede som grundlag. Konstruktionen blev tilpasset UIC-standarden, især til den smalle frigang, og lokomotivet modtog også europæisk træk- og bufferudstyr. Lokomotiverne til de belgiske og luxembourgske jernbaner blev bygget ved Anglo-Franco-Belge (AFB). NOHAB lokomotiver blev brugt af statsbanerne i Danmark, Norge, Belgien, Luxembourg og Ungarn. I dag er der stadig talrige eksempler på aktiv service med private jernbaner i Tyskland, Sverige, Danmark, Norge, Ungarn, Belgien, Luxembourg og Kosovo.

    Litreringsnummer: MY 1135 (90 86 00-21 135-7)
    Driftstilstand 2008

    Tilføj til kurv
  • DIESELLOK MY 1139 DSB, EP.IV

    kr.1.299,00 inkl. moms

    Varen er PT ikke sat i produktion endnu, men kan allerede nu forudbestilles
    Pt er prisen sat til 1299 for Analog, men denne pris kan afvige, så dette tages der forbehold for.
    lige så snart prisen meldes ud korrigeres der for dette, skulle der afgives en forudbestilling.

    Den svenske lokomotivbygger Nydqvist och Holm AB (NOHAB) modtog licensen til at bygge EMD-lokomotiver til Europa i 1949. Den seksakslede australske B-klasse fra Victoria Railway fungerede som grundlag. Konstruktionen blev tilpasset UIC-standarden, især til den smalle frigang, og lokomotivet modtog også europæisk træk- og bufferudstyr. Lokomotiverne til de belgiske og luxembourgske jernbaner blev bygget ved Anglo-Franco-Belge (AFB). NOHAB lokomotiver blev brugt af statsbanerne i Danmark, Norge, Belgien, Luxembourg og Ungarn. I dag er der stadig talrige eksempler på aktiv service med private jernbaner i Tyskland, Sverige, Danmark, Norge, Ungarn, Belgien, Luxembourg og Kosovo.

    Litreringsnummer: MY 1139
    Driftstilstand 1980

    Tilføj til kurv
  • DIESELLOK MY 1138 DSB, EP.IV

    kr.1.299,00 inkl. moms

    Varen er PT ikke sat i produktion endnu, men kan allerede nu forudbestilles
    Pt er prisen sat til 1299 for Analog, men denne pris kan afvige, så dette tages der forbehold for.
    lige så snart prisen meldes ud korrigeres der for dette, skulle der afgives en forudbestilling.

    Den svenske lokomotivbygger Nydqvist och Holm AB (NOHAB) modtog licensen til at bygge EMD-lokomotiver til Europa i 1949. Den seksakslede australske B-klasse fra Victoria Railway fungerede som grundlag. Konstruktionen blev tilpasset UIC-standarden, især til den smalle frigang, og lokomotivet modtog også europæisk træk- og bufferudstyr. Lokomotiverne til de belgiske og luxembourgske jernbaner blev bygget ved Anglo-Franco-Belge (AFB). NOHAB lokomotiver blev brugt af statsbanerne i Danmark, Norge, Belgien, Luxembourg og Ungarn. I dag er der stadig talrige eksempler på aktiv service med private jernbaner i Tyskland, Sverige, Danmark, Norge, Ungarn, Belgien, Luxembourg og Kosovo.

    Litreringsnummer: MY 1138
    Driftstilstand 1972

    Tilføj til kurv
  • E-Lok Serie EB 3200 DSB, Ep.VI, 1000th Vectron Digital

    kr.1.799,00 inkl. moms

    EB-serien er elektriske lokomotiver til Danske Statsbaner. Lokomotiverne er baseret på Siemens Vectron. I 2018 bestilte DSB 26 elektriske lokomotiver af denne type fra Siemens. Disse bruges hovedsageligt til dobbeltdækkertogene og
    bruges til regional trafik på Sjælland. De er beregnet til at erstatte de ældre ME-serie diesellokomotiver.

    DIGITAL
    Dette er en analog model med indbygget decoder

    Tilføj til kurv
  • E-Lok Serie EB 3200 DSB, Ep.VI, 1000th Vectron Lyd

    kr.2.099,00 inkl. moms

    EB-serien er elektriske lokomotiver til Danske Statsbaner. Lokomotiverne er baseret på Siemens Vectron. I 2018 bestilte DSB 26 elektriske lokomotiver af denne type fra Siemens. Disse bruges hovedsageligt til dobbeltdækkertogene og
    bruges til regional trafik på Sjælland. De er beregnet til at erstatte de ældre ME-serie diesellokomotiver.

    DIGITAL MED LYD

    Tilføj til kurv
  • E-Lok Serie EB 3200 DSB, Ep.VI, 1000th Vectron

    kr.1.599,00 inkl. moms

    EB-serien er elektriske lokomotiver til Danske Statsbaner. Lokomotiverne er baseret på Siemens Vectron. I 2018 bestilte DSB 26 elektriske lokomotiver af denne type fra Siemens. Disse bruges hovedsageligt til dobbeltdækkertogene og
    bruges til regional trafik på Sjælland. De er beregnet til at erstatte de ældre ME-serie diesellokomotiver.

    ANALOG

    Tilføj til kurv
  • 2 Letvægts Tankvogne DSB/Statoil, Ep.IV

    kr.539,00 inkl. moms

    Fra 1941 byggede Uerdingen Waggonfabrik sammen med flere andre firmaer som MAN over 3.700 letvægts tankvogne. De to-akslede vogne havde en kapacitet på 30m3. I løbet af Anden Verdenskrig kom vognene til næsten alle europæiske jernbaneadministrationer og blev ligesom i Tyskland stadig brugt i nogle tilfælde indtil begyndelsen af ​​2000’erne. Modelfunktioner: – nybyggeri – Overvejelse …

    2 Letvægts Tankvogne DSB/Statoil, Ep.IVRead More

    Tilføj til kurv

Cart

Your Cart is Empty

Back To Shop